אדי סריקוב רופא שיניים בקרית מלאכי

כאשר אנחנו מדברים על מרפאת שיניים, אנחנו מתייחסים גם למכשור ולמקצועיות, אולם, מעל לכל, אנחנו מתייחסים לאותם האנשים שנמצאים מאחורי מרפאת השיניים, ולא דווקא כאל תארים סתמיים, אלא כאל ה"פנים" וה"ידיים" של מרפאת השיניים. כאשר אנחנו בוחנים בדרך זו את מרפאת סדרי סמייל, נגלה, כי המקים שלה, האיש שמאחוריה, הרוח החיה שבה, הוא אדי סקירוב רופא שיניים בקרית מלאכי. אשר הקים את המרפאה בשנת 1992, ומאז, הוא מנהל אותה, כשהוא דוחף אותה קדימה לכבוש עוד אתגר, להתמחות בעוד תחום, להרחיב את מאגר הטיפולים בעוד טיפול.

מדוע דווקא מרפאת סדרי סמייל?

כפי שכתבנו בתחילה, מרפאת סדרי סמייל נוסדה בשנת 1992 על ידי ד"ר אדי, רופא שיניים בקרית מלאכי, והוא האדם המשמש כיום כמנהלה. בעשרות השנים שחלפו מאז נוסדה, לא שקטה המרפאה על שמריה, והיא התפתחה והתרחבה והיא ממשיכה בכך גם בימים אלה ממש.אדי סריקוב רופא שיניים בקרית מלאכי

כיום, פועלים במקביל במרפאה ארבעה חדרי טיפולים, דבר המאפשר לנו להציע למטופלים תורים פנויים, מהירים וזמינים, ללא המתנה ארוכה במיוחד (בניגוד למרפאות השיניים האחרות, הפועלות בהיקפי מטופלים דומים).

ארבעה חדרי הטיפולים מצוידים בכיסאות טיפול ובמכשור מתקדם, מה שמבטיח שלא רק שתורכם, כמטופלים, יגיע במהירות רבה, אלא שגם כאשר תתיישבו על כיסא הטיפול, תזכו לטיפול המקצועי, באווירה נינוחה, ביחס אישי, במיטב המכשור והציוד המתקדמים ביותר ובחומרי הגלם הטובים ביותר המוכרים כיום בתחום רפואת השיניים. צוות מרפאת סדרי סמייל מונה כ-15 אנשי מקצוע אשר ילוו אתכם בכל ייעוץ או טיפול, ישהו לצידכם בכל זמן שהותכם במרפאה ויעניקו לכם טיפול מקצועי, מסור ואיכותי.

טיפולי שורש ואסתטיקה דנטלית בקרית מלאכי

סל הטיפולים הדנטאליים אותו מציעה מרפאה סדרי סמייל כולל מגוון גדול של טיפולים הדורשים רמות מיומנות והתמחויות שונות, אשר את כולן תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת, במרפאה הרב תחומית שלנו. חשוב לנו מאד, כמרפאה מובילה בתחומה, לעמוד לרשותכם בכל עת, להיות ערוכים כדי להציע לכם את מגוון הטיפולים הגדול ביותר אותו ניתן להציע, ולהיות עבורכם מרפאת השיניים שהיא יותר מסתם עוד מרפאת שיניים, היא בית.

מרפאת סדרי סמייל – מרפאת השיניים היחידה שאתם צריכים!
כל הטיפולים תחת קורת גג אחת, במקצועיות וביחס אישי חם!

כנסו למידע נוסף על –

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: אדי סריקוב רופא שיניים בקרית מלאכי?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מרפאת שיניים בדרום

מרפאת שיניים בדרום

בחירת מרפאת שיניים או בחירת רופא שיניים בדרום היא נושא כאוב עבור רובנו, שהרי טיפולי שיניים אף פעם אינם מסתיימים בליטוף ענוג על הראש ובברכת

קרא עוד »