השתלות ALL ON 4 / השתלות שיניים ALL ON 4

עד לפני שנים לא רבות, חוסר משמעותי בשיניים בפיו של אדם, שם אותו בעמדת נחיתות והיווה מחסום פסיכולוגי עבורו באינטראקציה בינו לבין אנשים אחרים, שלא לדבר על קשרים זוגיים וקשרים קרובים אחרים. השתלות שיניים ALL ON 4 אשר תפסו תאוצה מוגברת בעשור האחרון, נחשבות לפורצות דרך בשיקומן של לסתות שלמות. השיטה שמאחורי השתלות ALL ON 4, הינה שיטת השתלות שיניים מתקדמת, אשר מציעה פתרון לאנשים שלהם מערכת שיניים תותבות שלמה (עליונה או תחתונה) ואף לאנשים שטרם איבדו את שיניהם כליל, אבל כל שיניהם נועדו לעקירה.

השתלות שיניים ALL ON 4

שיטת השתלות שיניים זו נחשבת לשיטה יחסית חדישה ומתקדמת בעיקר בישראל, אליה הגיעה מפורטוגל לאחרונה. בעולם, נקוטה שיטה זו קרוב ליובל, כשמקורה הוא בפורטוגל. במהלך השתלות שיניים ALL ON 4 מקובעים ארבעה השתלים הדנטליים ללסתו של המטופל (הלסת התחתונה, הלסת העליונה, או שתי הלסתות גם יחד – בעת אובדן טוטאלי של כל שיני המטופל) ועליהם ארבעה השתלים הללו, מולבש גשר שבו 12 שיניים (ללסת בודדת).

השתלות שיניים ALL ON 4

בשל המהירות בה נעשה הדבר, מכונה השיטה גם שיקום פה מלא ביום אחד או השתלת שיניים ביום אחד. זאת, מאחר ולאחר מפגש אחד בודד עם רופא השיניים, יוצא המטופל כשכל שיני הלסת מקובעות בפיו וההליך הכירורגי מאחוריו. עם הצלחתה הרבה של השיטה, הורחבה טכניקת הטיפול וכיום, במרפאות שיניים מוסמכות, המטופלים הסובלים מחוסר בעצם הלסת או מאיכות ירודה שלה, עוברים הליך השתלות שיניים ALL ON 6, שדומה בעיקרון העומד מאחוריו לעיקרון העומד מאחורי השתלות ALL ON 4, אבל כוללות 6 שתלים ללסת, במקום ארבעה.

מי הם המטופלים המתאימים להליכי השתלות ALL ON 4?

  • אנשים המשתמשים בשיניים תותבות נשלפות מלאות
  • מטופלים הסובלים מחרדה דנטאלית
  • מטופלים שאין ברצונם (או באפשרותם) לעבור הליך ארוך של שיקום הפה
  • מטופלים אשר איבדו את כל שינייהם באחת או בשתי הלסתות
  • מטופלים הסובלים ממחלת חניכיים חריפה, דלקת או נסיגה חמורה, המצריכה עקירת כל שיניהם
  • מטופלים שהטיפולים הארוכים יקרים או ארוכים מידי עבורם
  • מטופלים אינם מעוניינים (או אינם מסוגלים לעבור) בניתוח הרמת סינוס ובהשתלת עצם

מרפאת סדרי סמייל – מרפאת בעלת ניסיון בביצוע השתלות שיניים ALL ON 4!

במרפאת סדרי סמייל, אנחנו נוקטים הקפדה מרובה על השימוש בטכניקות העדכניות והחדישות ביותר, וזאת – על מנת לאפשר למטופלינו קבלת טיפול בטוח, מהיר ומיומן. 

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: השתלות ALL ON 4 / השתלות שיניים ALL ON 4?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

הזרקת בוטוקס לאסתטיקת פנים

טיפולי אסתטיקת פנים

העידן המודרני הוא גם העידן האסתטי, עידן שבו אנשים רבים רוצים להיראות במיטבם ונעזרים באמצעים העומדים לרשותם כדי להשיג את מטרתם. בשנים האחרונות נשים רבות

קרא עוד »