השתלת שיניים ביום אחד

השתלות שיניים

אחת מהבשורות הטובות של השנים האחרונות בתחום רפואת השיניים היא השתלת שיניים ביום אחד. חוסר ספוראדי במספר שיניים בפה או, אפילו, לחילופין, אובדן כל השיניים, אשר בעבר, היו מזקינים גם אנשים צעירים יותר, כיום, יכולים להיפתר בדרכים קלות, בטוחות ומהירות יותר מבעבר, בשל התפתחותן של הטכנולוגיות החדשות הקיימות כיום. השתלת שיניים ביום אחד מאפשרת למטופל להגיע למרפאת השיניים בבוקר, ולצאת, בסופו של היום, עם לסת אחת או שתיים מלאות בשיניים. זאת, במקום כל אותם טיפולים ארוכים, יקרים וגם כואבים, שהביאו את המטופלים לתוצאה דומה, עד לא מזמן.

השתלת שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד הם שם כולל למספר סוגי הליכים שונים, שמטרתם לבצע שיקום מהיר של שיני המטופל בפעם אחת, ללא משיכת זמן וללא טיפולים חוזרים ונשנים. השתלות שיניים ALL ON 4 הן ההליך הנפוץ ביותר תחת ההליכים המשויכים לגישת טיפול מתקדמת זו.

השתלת שיניים ביום אחד

במהלכן, מקובעים ארבעה שתלים במיקומים אסטרטגיים בלסת, במטרה לשאת ולתמוך בסדרה השלמה (קשת, גשר בשמותיה המקצועיים) של השיניים החלופיות בלסת. השתלה בשיטה זו נושאת איתה יתרונות רבים, ביניהם – מחיר נמוך יותר ותהליך קצר יותר, יחסית להשתלה בודדת של כל שן בנפרד, זמן החלמה קצר יותר, השבת תפקודם הנורמלי של הפה, השיניים והלסתות, ולבסוף – גם שמירה על צורתן של הפנים ומניעה של מראה נפול, שמוט ומבוגר בטרם עת. יתרונותיה של השיטה בעיקר מתגלה עבור מעשנים או מטופלים שאיבדו חלק מנפח העצם בלסת. מטופלים כאלה, אשר זקוקים להשתלת עצם בשיטת השתלת השיניים המסורתיות, בהשתלת שיניים בדרך החדשה, עשויים שלא להזדקק להשתלת עצם!

כיצד נבחנת ההתאמה להליך השתלת שיניים ביום אחד?

על מנת לקבוע את התאמתו של מטופל לטיפול השתלת שיניים ביום אחד, על המטופל לעבור את הדיאגנוזה המקיפה שכוללת רישום מדגם הפה, סריקת CT וצילום רנטגן של הלסתות על מנת לבחון את האפשרות לקיבוע השתלים והקשת השיניים שמעליהם. לאחר איסוף כל המידע הנדרש, יוזמן המטופל לשיחת ייעוץ, אשר בה ישטחו בפניו הנתונים הקיימים, יפורטו אפשרויות טיפול, כמו גם הסיכונים הקיימים בכל אחת מהאפשרויות והשלכותיו של חוסר מעש בנדון.

מרפאת סדרי סמייל – מרפאת שיניים המעניקה טיפולי שיניים מקצועיים לרבות טיפול  של השתלת שיניים ביום אחד.
אנחנו, במרפאת סדרי סמייל, מקפידים הקפדה מרובה על שימוש אך ורק בטכניקות החדישות והחדשניות כדי לאפשר למטופלינו את הטיפול המהיר והבטוח ביותר הקיים בתחום.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: השתלת שיניים ביום אחד?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך