מרפאת שיניים קרית מלאכי

רופא שיניים בקרית מלאכי

כאשר מדברים על מרפאת שיניים טובה ומקצועית בתחומי רפואת שיניים רבים, הדבר האחרון אשר צריך להטריד אתכם, הוא מיקומה של מרפאת השיניים. למשל, מרפאת שיניים קרית מלאכי יכולה, מסוגלת וגם תשרת מטופלים מכל רחבי הסביבה והאזור, ולאו דווקא תתמקד במתן שירותי רפואת שיניים לתושבי קריית מלאכי בלבד.

מרפאת שיניים – מדוע דווקא קריית מלאכי?

כאשר חושבים על מרפאת שיניים, קרית מלאכי אינה דווקא המקום הראשון שאותו תעלו על דעתכם כמיקומה האופטימלי של מרפאת שיניים מקצועית. סביר להניח שמרפאות שיניים תימצאנה בערים מרכזיות וגדולות הרבה יותר מקרית מלאכי. אם כן, כיצד קרה כי מרפאת שיניים קרית מלאכי הפכה למרפאת שיניים מקצועית כזו שאליה עולים לרגל לא רק תושבי האזור, אלא גם מטופלים מאזורים מרוחקים הרבה יותר, כמו מרכז הארץ, צפון הארץ וגם דרומה.

מרפאת שיניים קיריית מלאכי

מדוע דווקא מרפאת סדרי סמייל?

מרפאת סדרי סמייל הוקמה בשנת 1992 בקריית מלאכי ע"י מנהלה הנוכחי של המרפאה – ד"ר אדי סריקוב. המרפאה הינה מרפאה רב תחומית אשר מציעה למטופליה מגוון רחב של טיפולי שיניים ואסתטיקה דנטלית, למעשה, את כל סוגי טיפולי השיניים הקיימים כיום בתחום, וזאת, תוך כדי הקפדה ללא פשרות על איכותם של הטיפולים. במרפאה מושם הדגש על שיפור מתמיד של איכות הטיפולים, בין השאר באמצעות השימוש במכשירים שהם מהמתקדמים ביותר בעולם, על חומרי גלם איכותיים מתוצרתן של החברות המובילות ועל שימוש בטכניקות הטיפול החדשניות והעדכניות ביותר הקיימות כיום.

המרפאה מונה ארבעה חדרי טיפולים הכוללים כסאות טיפול דנטאליים ומכשור מתקדם. עבודתם במקביל של ארבעת חדרי הטיפול שבמרפאה מאפשרת לנו לקצר באופן משמעותי את זמני ההמתנה לתור, כך שגם כאן, אנחנו שמים, בראש ובראשונה, את נוחותם של מטופלינו. צוות המרפאה מונה כ-15 אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר ישמחו לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם את הטיפול המסור ומקצועי ביותר.

סל הטיפולים העשיר שלנו כולל מגוון רחב של טיפולים מקצועיים, החל ביישור שיניים – שקוף או קונבנציונלי, דרך טיפולי כירורגיית לסת וכלה בשחזורים אסתטיים ובטיפולים משמרים. זאת, על מנת שנהיה מסוגלים לתת מענה רוחבי לכל בעיה או מצב דנטאלי אותו עלול מטופל לחוות.

מרפאת סדרי סמייל – מרפאת השיניים היחידה שאתם צריכים! כל הטיפולים תחת קורת גג אחת, במקצועיות ויחס אישי חם!

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: מרפאת שיניים קרית מלאכי?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מרפאת שיניים בדרום

מרפאת שיניים בדרום

בחירת מרפאת שיניים או בחירת רופא שיניים בדרום היא נושא כאוב עבור רובנו, שהרי טיפולי שיניים אף פעם אינם מסתיימים בליטוף ענוג על הראש ובברכת

קרא עוד »
טיפול אסתטי בשיניים

השתלת עצם בפה

השתלת עצם (המכונה גם הרכבת עצם בפה) היא פרוצדורה רפואית דנטאלית אשר באמצעותה ממלא רופא השיניים המנתח עצם באזורי הלסת שבהם חסר נפח עצם. עצם

קרא עוד »
הזרקת בוטוקס לאסתטיקת פנים

טיפולי אסתטיקת פנים

העידן המודרני הוא גם העידן האסתטי, עידן שבו אנשים רבים רוצים להיראות במיטבם ונעזרים באמצעים העומדים לרשותם כדי להשיג את מטרתם. בשנים האחרונות נשים רבות

קרא עוד »