חיזוק סיב השערה

רוצים להתייעץ איתנו בנושא חיזוק סיב השערה?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

חיזוק ותמיכה לשיער ומניעת נשירה לגברים ונשים כאחד: הכירו את הבשורה האחרונה בתחום מניעה הנשירה ושימור השיער –  טיפול ה-PRP וה-PRF החדשניים

ככל שעובר הזמן ההיצע בתחום הטיפולים האסתטיים למניעת נשירה ושימור השיער הולך וגדל ואפשר לראות שארגז הכלים מתמלא לאט לאט בטיפולים ביטוחים, פשוטים יחסית ובעיקר יעילים למדי. 

הדוגמה הטובה ביותר למגמה הזו ואחת הבשורות החשובות ביותר בתחום בשנים האחרונות היא בלי ספק טיפול ה-PRP הייחודי והטיפול החדשני שנוסף אליו ממש לאחרונה, ה-PRF. על רגל אחת – מדובר על טיפול ביולוגי יוצא דופן שבו נעשה שימוש בדם של המטופל לחיזוק שורשי השיער. הוא יעיל בפני עצמו, מתאים לנשים וגברים כאחד ומשתלב מצוין כטיפול תומך לשיטות אחרות כמו השתלת שיער או שימוש בתרופות מרשם לעצירת נשירה. 

כאן בסדרי סמייל תוכלו לעבור טיפולי PRP ו-PRF בסטנדרט הגבוה ביותר ונשמח לייעץ עוד אם הטיפול עשוי להיות רלוונטי עבורכם ועבורכן. ועכשיו, בואו נצלול קצת יותר לעומק ונבין בדיוק איך זה עובד ומדוע מדובר בטיפולים כל כך מוצלחים. 

מהם טיפולי PRP ו-PRF?

אז קודם כל חשוב להבין שמדובר על שיטה שנחשבת לביולוגית מפני שהיא עושה שימוש בחומרים הטבעיים הקיימים בגוף המטופל/ה. ובאופן ספציפי יותר בדם שלו/ה. בשיטת ה-PRP, דם שנלקח מן המטופל עובר תהליך של מיצוי באמצעות צנטריפוגה מיוחדת. בסוף התהליך נישאר עם פלזמה מועשרת בטסיות דם, רכיב המהווה מעל חמישים אחוז מהרכב הדם בגוף. הפלזמה היא נוזל צהבהב שקוף המורכב ממים, חלבונים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים חשובים, תאי דם לבנים, הורמונים ועוד שלל רכיבים חשובים לגוף. הטסיות בפלזמה מפרישות חומרים מעודדי גדילה, מאיצות תהליכי ריפוי טבעיים של הגוף וחלוקה של התאים ומעודדות יצירה של כלי דם חדשים. בנוסף הן מאיצות את ייצור הקולגן והאלסטין בגוף ובכך תורמות באופן טבעי למדי לתהליכי ההתחדשות הטבעיים בגוף. הפלזמה המזוקקת מוזרקת לאזורים המקריחים והדלילים בראש ויעילה במיוחד למניעת נשירה ואף מעודדת צמיחה מחודשת עם הזמן. בגלל שמדובר על טיפול טבעי וחומר המופק במלואו מגוף המטופל, אין חשש לתופעות לוואי קיצוניות ומסוכנות וכמעט ולא קיים חשש שהגוף יידחה את הטיפול. 

עד כאן דיברנו על טיפולי PRP וחשוב גם להכיר את הדור החדש, טיפול ה-PRF. על פניו מדובר באותה שיטה של זיקוק חומרים מהדם והזרקה של החומר המזוקק לאזורים שונים בקרקפת, והשוני הוא בסוג החומר שמופק. תרכיז ה-PRF הוא למעשה סוג של חלבון בלתי מסיס שמופק בתהליך סירכוז (הפעולה של סיבוב הצנטריפוגה שמפרידה בין מרכיבי הדם) איטי יותר. לעומת טיפולי ה-PRP, כאן אין הפרדה מוחלטת של תאי דם אדומים ולבנים והם קיימים במידה מסוימת בתרכיז. תאי הדם הלבנים מעודדים חידוש רקמות וכמות הטסיות שהיא גבוהה כמעט פי 2 בהשוואה ל-PRP היא יעילה אפילו יותר ומזרזת את תהליכי ההתחדשות באופן יעיל להפליא.

מהם היתרונות של שיטת הטיפול?

  • טיפול יעיל במיוחד שהוכח ככזה בשורה ארוכה של מחקרים. 
  • טיפול קל, שאיננו פולשני וללא סיכונים מיותרים. הטיפול הוא קצר ואורך בין 40 דקות לשעה לכל היותר. 
  • מינימום תופעות לוואי, החומר המוזרק מופק מגוף המטופל. בגלל זה גם אין סכנה ממשית לאלרגיה או לזיהומים.  
  • תוצאות מהירות יחסית תוך כמה חודשים ספורים מהטיפול. 
  • אין צורך בסדרה ארוכה מדי של טיפולים. סדרה של טיפול אחד עד ארבעה לרוב תספיק.
  • מתאים לנשים וגברים כאחד. 
  • מתאים כטיפול תומך ומשלים לשיטות אחרות למניעת נשירה ועידוד צמיחת שיער.

למי טיפולי PRP ו-PRF מתאימים?

כאמור, מדובר על שיטות יעילות למדי שיתאימו בהרבה מאד מקרים. הן יכולות לסייע לנשים וגברים שסובלים מנשירה ודלילות, לבעלי שיער חלש, דק, שביר או כזה המתאפיין בצמיחה איטית. לגברים ונשים הסובלים מיובש בשיער, שמנוניות, גרד או קשקשים שגורמים לגירוי ולנשירה של השיער. הטיפולים מתאימים כאמור כטיפולים תומכים לטכניקות אחרות לרבות טיפול תרופתי נגד נשירה והם יעילים במיוחד עבור מי שיבחר בהשתלת שיער כשמומלץ לעבור טיפול לפני ההליך וגם אחריו. 

חשוב לשים לב שהטיפול לא מתאים לאנשים קירחים לחלוטין ללא זקיקי שיער הניתנים לשיקום. במקרים האלו עם זאת, בהחלט ניתן לבחון את האפשרות של השתלת שיער ולאחר מכן טיפולי PRP ו-PRF תומכים.

האם הטיפול שונה עבור גברים ונשים?

לא באופן מהותי. ההליך זהה וכולל לקיחת דם מהמטופל/ה, העברה שלו בצנטריפוגה מיוחדת והזרקה של התרכיז באזורים המקריחים והדלילים בקרקפת. עם זאת חשוב להבין כי באופן כללי מדובר על טיפול שמותאם באופן אישי לכל אדם. הייעוץ כולל בחירה בסוגי החומרים הרצויים להפקה (האם רק PRP, רק PRF או שניהם?), מספר הטיפולים הרצוי והמלצות לגבי טיפולים אחרים שעשויים לעזור.

רוצים לדעת עוד? פשוט דברו איתנו!

הטיפולים הייחודיים ופורצי הדרך מסייעים כבר היום לעשרות אלפי גברים ונשים בישראל ובעולם כולו. אם גם אתם מתמודדים עם נשירת שיער ודלילות, מטופלים בטיפולים שונים או מחפשים כעת פתרונות להתמודדות עם הבעיה, יכול מאד להיות שהטיפולים הביולוגיים המצוינים האלו יתאימו גם לכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של סדרי סמייל בכל שלב ונשמח לתת מידע נוסף ולבחון את ההיתכנות והכדאיות של הטיפולים גם עבורכם. בהצלחה! 

במרפאת השיניים SedriSmile תוכלו ליהנות מצוות מנצח לטיפול וחיזוק בסיב השערה, צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ.

 

רוצים להתייעץ איתנו בנושא חיזוק סיב השערה?