השתלת עצם

רוצים להתייעץ איתנו בנושא השתלת עצם?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

במקרים חסרות שיניים, על מנת שתוכלו ליהנות מחיוך בריא יש להתקין שתלים דנטליים בעצם הלסת במטרה לשחזר את מבנה השן או לתמוך בשיניים תותבות או כתרים. על מנת להתקין שתלים דנטליים בצורה הטובה ביותר יש צורך בכמות עצם מספקת שכן היא קולטת את השתל, מתהדקת סביבו ומייצבת אותו בדיוק כמו שורש של שן רגילה.

קיימים מקרים בהם למטופל אין כמות עצם המספיקה לצורך הטיפול. במקרים כאלו יש לבצע ניתוח השתלת עצם המסייע בהגדלת נפח הלסת כך שהשתלים יספגו ויקלטו בצורה הטובה ביותר.

     

חשוב לדעת כי אובדן עצם יכול להיגרם מסיבות רבות כגון:

  • מחלת חניכיים כרונית
  • עקירות שיניים רבות הגורמות ללסת לאבד מנפחה
  • זיהומים וחבלה

אפשרויות הטיפול:

  • שימוש בממברנות – הממברנה הינה יריעה קטנה המורכבת מחומר קולגני נספג או מחומר בלתי נספג שיש להוציאו בתום הטיפול. הממברנה נועדה לשמש כמחסום מכני בין תאי הרקמה הרכה לבין האזור שיש בו חוסר עצם. באמצעות חסימה זו ניתן למלא את האזור החסר באמצעות התאים יוצרי העצם.
  • שתל עצם חלקיקי  – זהו שתל עצם הבנוי מחלקיקים אשר באפשרותם להגיע מכמה מקורות: מהמטופל עצמו, מאדם אחר, מבעל חיים או ממקור סינתטי.
  • שתל יחידה (בלוק) – שתל הבנוי מיחידת עצם אחת אותה ניתן לקחת מכמה גורמים: אזור אחר בלסת המטופל, בלוק סינתטי או בלוק מאדם אחר. את השתל מקבעים על ידי ברגים באזור החסר. חשוב לציין כי שתל הנלקח מהמטופל עצמו (שתל אוטוגני) נקלטת בצורה טובה יותר בשל הזהות הגנטית. החסרון בשתל מסוג זה הוא בצורך של המטפל לבצע ניתוח נוסף באזור הפה. יחד עם זאת שתלים ממקורות אחרים עוברים טיפול למניעת דחייה והשימוש בהם נפוץ יותר בימינו. כמובן שעם הזמן שתלים אלה נספגים ומוחלפים על ידי העצם החדשה שבונה הגוף.

מרפאת השיניים SedriSmile מעסיקה בשורותיה רופאים העוסקים בהשתלות עצם ומאפשרים למטופליה להנות מחיוך אסתטי ובריא באמצעות שתלים איכותיים המותאמים למבנה הלסת.
לייעוץ וקבלת פרטים נוספים צרו עימנו קשר: 077-2316159

רוצים להתייעץ איתנו בנושא השתלת עצם?