אינוויזיליין יישור שיניים שקוף בסדרי סמייל

אינוויזיליין

גשר בלתי נראה – כל היתרונות של גשר שקוף בסדרי סמייל

אם בעבר תהליכים שונים של יישור שיניים כללו בעיקר אמצעים בולטים עין, כאלו שגרמו לרבים ללא מעט בושה ומבוכה, היום התמונה השתנתה מקצה לקצה. הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות מאפשרות לכל אחד ואחת ליהנות מחיוך מושלם ושיניים ישרות בתהליך מהיר, פשוט ובעיקר דיסקרטי. לשיטה הזו קוראים אינוויזיליין וכאן בסדרי סמייל תוכלו ליהנות מהטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר. 

שניה לפני שנספר כל מה שחשוב לדעת על יישור שיניים שקוף בשיטת אינוויזיליין, נזכיר שהמומחים של סדרי סמייל זמינים בכל שאלה והתייעצות במספר 08-3760911 ואתם מוזמנים ליצור קשר בכל שלב. 

הרכבת אינוויזיליין יישור שיניים שקוף

מהו יישור שיניים שקוף?

רובינו מכירים את הגשר הסטנדרטי ליישור שיניים, זה שמודבק לכל שן בחלק הקדמי ושניתן להבחין בו בקלות. יישור שיניים שקוף זו לא אותה טכניקה רק מחומרים שקופים, אלא שיטה שונה לחלוטין ומדובר בעצם בפלטות שקופות מיוחדות שניתן להסיר ולהחזיר לפה בכל זמן שרוצים. הפלטות מיוצרות בהתאמה אישית לפי מבנה הלסת של כל מטופל. 

כמה זמן אורך הטיפול?

אינוויזיליין שקוף הוא תהליך אשר אורך בין שנה לשנה וחצי בממוצע, אך הזמן הזה משתנה ותלוי במאפיינים הספציפיים של כל מטופל. בנקודה הזו חשוב לציין כי הצלחת הטיפול (בניגוד לחלק מהטיפולים האחרים) תלויה במידה רבה במחויבות ובמשמעת של כל מטופל. כדי שזה יצליח חשוב להרכיב את הפלטות במשך 22 שעות ביממה לפחות. לפיכך יש להסיר אותן רק בזמן אכילה, צחצוח שיניים וניקיון שלהן, ובכל שאר הזמן חשוב שהן יהיו מורכבות. 

מה היתרונות של אינוויזיליין?

  • אסתטיקה ודיסקרטיות: בניגוד לשיטות אחרות, כמעט ולא ניתן להבחין בפלטות. זהו הפתרון המושלם למי שמעוניין ליישר את השיניים וחושש מהמראה הבולט של גשרים ופלטות ממתכת. 
  • ניתן להסרה: את הפלטות ניתן להסיר בכל שלב לצורך צחצוח שיניים, אכילה או סתם למטרת הפוגה. נזכיר שוב – על מנת שהטיפול יהיה יעיל חשוב להרכיב את הפלטות לפחות 22 שעות ביממה. 
  • אורך הטיפול: לרוב מדובר בטיפולים קצרים ומהירים יותר ללא פשרה על התוצאות. 
  • קל משקל ולא מציק: הפלטות הן קלות למדי וכמעט שלא מורגשות בפה. בשיטות אחרות עצמים מתכתיים מורגשים היטב ובדרך גם כלל גם כרוכים בלא מעט כאב. 

למי זה מתאים?

אינוויזיליין האי טכניקה שמתאימה למטרות יישור שיניים לילדים וכן לצורך יישור שיניים למבוגרים. כלומר, היא לא תלוית גיל ותלויה אך ורק במאפיינים הספציפיים של כל מטופל. מה שכן חשוב לדעת זה שהטכניקה הזו לא תתאים במקרים מורכבים יותר של שיניים המצריכות פעולות משמעותיות יותר ליישור השיניים. במקרים האלו יכול מאד להיות שיהיה צורך באמצעים אחרים כמו גשר מתכת. בנוסף, מי שיודע על עצמו שעשוי שלא להתמיד בהרכבת הפלטות, כדאי בהחלט שישקול את האופציה הזו גם אם היא אכן אפשרית. 

מי שלא יקפיד על הרכבה במרבית שעות היום יאריך לעצמו את הטיפול משמעותית ובחלק מן המקרים גם אין מנוס מלעבור לשיטות יישור אחרות, ככה שזה בהחלט חבל. 

אישה מחייכת אחרי יישור שיניים שקוף

בדקו התאמה עוד היום במרפאת סדרי סמייל

אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן ליישר את השיניים אחת ולתמיד ולהרגיש הכי טוב שיש עם חיוך מושלם, זה הזמן לבדוק אם יישור שיניים שקוף יתאים גם לכם. צרו קשר עם המומחים של סדרי סמייל עוד היום ונשמח לבדוק את היתכנות הטיפול עבורכם ללא עלות וללא התחייבות. עם מקצועיות וניסיון של מעל 20 שנה אתם יכולים להיות בטוחים שתצאו מרוצים ומחייכים – והפעם עם שיניים ישרות!

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: אינוויזיליין יישור שיניים שקוף בסדרי סמייל?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

הרמת סינוס

הרמת סינוס

הרמת סינוס, הליך כירורגי המכונה לעיתים השתלת עצם או הגברת הסינוס, הוא ניתוח שמטרתו עיבוי נפח העצם בלסת העליונה באזורי השיניים הטוחנות הקדמיות והטוחנות. טיפול

קרא עוד »