טיפולי PRP לשיער – המדריך השלם

הזרקת חומר טיפול prp לחיזוק סיב השערה

טיפול PRP לשיער היא טכניקה ייחודית לטיפול בנשירה והידלדלות של שיער המעוררת לא מעט סקרנות ברחבי העולם בשנים האחרונות. כפי שתיווכחו מיד, היתרונות שלה רבים והיא בהחלט יכולה לסייע במצבים מסוימים, אבל לא בכל מצב, ובכל מקרה חשוב לדעת איך לבצע אותה באופן מקצועי כדי לראות תוצאות. 

לנו כאן בסדרי סמייל ניסיון של שנים בטיפולי PRP ונשמח לטפל גם בכם לאחר שנבחן את מידת ההתאמה שלכם לטיפול. לפני שנסביר בפירוט על הטיפול ועל השלבים שלו, על השיטות השונות ועל המקרים בהם הוא יכול לסייע, נזכיר שאתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם המומחים של סדרי סמייל בכל שלב. 

מהו טיפול PRP?

שיטת PRP להתקרחות היא טכניקה שבה מזקקים את נוזל הפלזמה מהדם של המטופל ומזריקים אותו לקרקפת של המטופל/ת ובפרט לאזורי ההתקרחות ולנקודות בהן השיער דליל. נוזל הפלזמה עשיר בחלבונים ותאים מיוחדים האחראיים על ייצור של חומרי גדילה, מה שבעצם מעודד צמיחה של שיער והפסקת נשירה. 

 

מתי הטיפול מתאים?

הטיפול מתאים הן לגברים והן לנשים במקרים בהם ישנם זקיקים שערה חלשים ומנוונים, אך כאלו שעדיין חיים. הטיפול תורם באופן משמעותי לחיזוק סיב השערה במצבים כאלו והשינוי ניכר באופן משמעותי ובתוך זמן קצר. הטיפול יעיל במקרים של התקרחות והידלדלות מוקדמת ואם אין בעיות מיוחדות בבדיקות הדם המקדימות אז ניתן להתחיל לטפל. בנוסף, טיפול PRP הוא יעיל במיוחד למטרת חיזוק השיער לאחר השתלה והוא מומלץ בנקודה הזו הרבה פעמים. עם זאת במצבים של התקרחות מתקדמת או התקרחות מסיבות שונות אלופציה אראטה או טלוגן אפלוביום, הטיפול איננו יעיל ואין טעם לבצע אותו. 

תמונות לפני ואחרי PRP

הנה כמה תמונות הממחישות את יעילות הטיפול במקרים בהם הוא אכן מתאים. 

האם הטיפול כרוך בכאבים או אי נוחות?

הטיפול כולל דקירה אחת ללקיחת מנת דם שממנה יופק החומר להזרקה ולאחר מכן מספר זריקות לאזורים הדלילים בקרקפת. הדקירות עצמן הן עדינות ביותר ולא כואבות וניתן לתאר את התחושה בתור אי נוחות קלה בלבד. יחד עם זאת במקרים של מטופלים עם סף רגישות נמוך לכאב ניתן לבצע זריקת אלחוש מקומית, הגם שזו אינה נדרשת במרבית המקרים. 

מהלך הטיפול

השלב הראשון הוא לקיחת דם מהמטופל באופן רגיל, ממש כמו תרומת דם שכולנו מכירים. לאחר מכן מעבירים את הדם בצנטריפוגה מיוחדת המערבלת אותו במהירות גבוהה ובעצם מפרידה את הפלזמה משאר החלקים. לאחר מכן תתבצע ההזרקה באמצעות מכשור ייעודי המאפשר שימוש במנות קטנות ומדודות של הנוזל. 

כמה זה עולה?

עלות הטיפול משתנה בהתאם לאזורים בהם יש צורך בהזרקה וכן בהתאם למספר הטיפולים הנחוץ לכל מטופל. לרוב מדובר בטווח מחירים שבין 1200-1800 ש״ח לטיפול יחיד. במידה ויש צורך בסדרת טיפולים אז המחיר פר טיפול הוא בדרך כלל נמוך יותר ונע בין 800-1000 ש״ח. 

האם זה באמת עובד?

בהחלט. במקרים בהם הטיפולים מתאימים התוצאות הן מרשימות בהחלט. טיפולי PRP יעילים במיוחד למטרת חיזוק שורש השערה, למניעת תהליכי נשירה ראשוניים ולחידוש צמיחה של זקיקי שיערה בתהליכי גסיסה ודעיכה. 

 

איך אדע אם הטיפול מתאים עבורי?

כדי לבדוק היתכנות של הטיפול צריך להבין מהי הסיבה לנשירה ולהתקרחות, באיזה שלב היא נמצאת והאם ישנן בעיות ברקע שעשויות להשפיע על יעילות הטיפול. את כל הדברים האלו אנו בודקים כאן במרפאת סדרי סמייל לפני שאנו ממליצים על תכנית טיפול מקיפה ומותאמת אישית. 

שוקלים טיפול הזרקת PRP ורוצים לבחון היתכנות עבורכם? צרו קשר במספר 08-3760911 או השאירו פרטים באתר ואחד מנציגינו ייצור אתכם קשר בהקדם האפשרי. 

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: טיפולי PRP לשיער – המדריך השלם?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

עקירה כירורגית בדרום

עקירה כירורגית

אף אחד לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים, בואו נגיד את האמת… בטח כשהוא מתחיל לדבר על מושגים כמו טיפול שורש, עקירה וכדומה. המונח האחרון

קרא עוד »
הזרקת בוטוקס לאסתטיקת פנים

טיפולי אסתטיקת פנים

העידן המודרני הוא גם העידן האסתטי, עידן שבו אנשים רבים רוצים להיראות במיטבם ונעזרים באמצעים העומדים לרשותם כדי להשיג את מטרתם. בשנים האחרונות נשים רבות

קרא עוד »