איך בוחרים רופא שיניים לטיפולים מורכבים

רופא שיניים מומלץ

אנשים רבים נהנים מאיכות חיים גבוהה יותר לאחר שסיימו טיפולי שיניים מורכבים, וכשהם מטופלים בידי צוות מסור הם יכולים להיות בטוחים, שהתוצאה תישמר לאורך זמן. כיצד תבחרו רופא שיניים לטיפולים מורכבים? אלו השיקולים שכדאי להכיר.

מי בעל הבית במרפאה?

טיפולי שיניים מורכבים מצריכים זמן ותכנון מקדים, לעיתים תדרשו לטיפולים מכינים כמו הרמת סינוס והשתלת עצם ולעיתים תדרשו למעקב רפואי מורכב יותר המשלב בין מספר גורמים. מרפאת שיניים פרטית נהנית מיתרון משמעותי ביחס למרפאות הציבוריות, ברוב המקרים, בפרט כשבעל הבית הוא גם הרופא האחראי על הצוות הרפואי, אתם יכולים להיות בטוחים, שיש מישהו שעוקב אחר הטיפול שלכם ומוודא שהכול נעשה כהלכה. הרופא האחראי מתכנן את הטיפול מראשיתו ועד סופו, ומלווה אתכם לאורך התהליך. הוא זה שמשיב על שאלותיכם ומפיג את חששותיכם.

כיצד מתייחסים לחרדה דנטלית?

חרדה דנטלית היא אחת מהסיבות המרכזיות להזנחת השיניים, מפני שאנשים חוששים מטיפולי שיניים חיוניים כמו טיפול שורש, טיפול שורש מבנה וכתר או עקירה כירורגית ודוחים אותם. רבים מהמטופלים בטיפולי שיניים מורכבים סובלים מחרדה דנטלית, ולכן אין להקל בחשיבות נושא זה. בחרו במרפאת שיניים הקשובה לבעיותיכם, שצוותה רואה אתכם כמכלול ומוצא פתרונות נוחים ומהירים עבורכם לצמצום החרדה לרבות השתלות שיניים ביום אחד, שילוב של גז צחוק והרדמה מקומית. בעת הביקור הראשוני במרפאה התרשמו אם קיים אבזור נוח ואווירה נעימה ורגועה. כל אלו יסייעו לכם להתגבר על החרדה ויעודדו אתכם להגיע לטיפולים המורכבים.

מגוון טיפולים תחת קורת גג אחת.

מרפאת שיניים מודרנית עוסקת במגוון רחב של תחומים החל מרפואת שיניים משמרת, דרך רפואת שיניים לטיפולי שיקום מורכבים וכלה ברפואה אסתטית ועד לטיפולי PRP לחיזוק סיב שערה. מרפאת שיניים ותיקה תציע לכם מגוון רחב של טיפולים מעבר לטיפולי שיניים ביניהם יישור שיניים שקוף או גשר שקוף אינווזיליין, הלבנת שיניים, הצרת לחיים, טיפולי אסתטיקת פנים כמו הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, חיזוק סיב השערה בשיטת PRP ועוד – שכן החיוך היפה הוא רק ההתחלה למסע של אסתטיקה ואיכות חיים.

טיפולי אורתודנטיה מתקדמים.

בעיות שיניים רבות מטופלות באמצעות אורתודנטיה, ענף ברפואת שיניים העוסק ביישור הפה ולסת. אורתודנט הוא רופא שיניים שהמתמחה באורתודנטיה נוסף ללימודי רפואת השיניים. לא פעם טיפולי אורתודנטיה משמשים כשלב מכין לטיפולי שיניים מורכבים, לכן וודאו שבמרפאת השיניים שבה אתם מתעניינים יש אורתודנט מומחה, כך תוכלו לבצע את טיפול השיניים המורכב במקום אחד. לא ניתן להפריז בחשיבות הרבה שיש לכך, בהיבט הזמן, המחיר ורציפות הטיפול שכה נחוצה להצלחה.

האם הטיפול מבוצע באמצעים טכנולוגיים?

מרפאת שיניים מומלצתכיום ניתן לחסוך עוגמת נפש רבה באמצעות טכנולוגיה, החל מצילומים פנורמיים והדמיות CT שנעשות בתצורה דיגיטלית ומבוצעות בדרך כלל על ידי רופאי המרפאה, וכלה בביצוע השתלת שיניים וירטואלית מלאה שמאפשרת לרופא להיעזר במכשור מתקדם, כך שהוא יוכל לבחור באופן מדויק את סוג השתל המתארים ביותר, את סוג ההשתלה, כיצד יהיה נכון למקם את השתלים ובאילו זוויות להשתיל אותם. רפואת השיניים כבר מצויה בעידן הדיגיטציה ובמרפאות מתקדמות יציעו טיפולים משולבים בעזרים דיגיטליים שמעלים את רמת הדיוק ומקצרים את משך זמן הטיפול.

לסיום, אין תחליף לפגישה ראשונית להתרשמות מהמרפאה ומהצוות הרפואי המטפל. פגישה אחת בארבע עיניים תסייע לכם להחליט אם המקום הוא הכתובת הנכונה עבורכם לטיפול שיניים מורכב. אם קיבלתם המלצה על מרפאת שיניים מומלצת בדרום או על מרפאת שיניים מומלצת בשפלה, צרו קשר, קבעו פגישת היכרות ובחנו עם המקום נוח ונעים. די בכך כדי להקל עליכם להחליט החלטה שתקדם את בריאותכם ותשיב איכות לחייכם.

מרפאת סדרי סמייל – מרפאת שיניים מומלצת אשר מתמחה בטיפולי שיניים, לרבות טיפולים מורכבים ואסטתיים בטכניקות חדשניות.  קראו עוד על צוות סדרי סמייל.

מחפשים רופא שיניים מומלץ?

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי התקשרו 08-3760911 עכשיו או לחצו כאן להשארת פרטים.

מרפאת סדרי סמייל, בן גוריון 28, קריית מלאכי.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: איך בוחרים רופא שיניים לטיפולים מורכבים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

ציפוי שיניים קומפוזיט

ציפוי שיניים קומפוזיט

ציפוי שיניים קומפוזיט הוא למינציה עדינה שעובייה בין 0.3 מ"מ ועד למ"מ אחד העשויה מחומר סינטטי אשר מופק משרף. את הציפוי מרכיבים בחלקן הקדמי של

קרא עוד »