מילוי קמטים, טשטוש פיגמנטציה ואיכויות אנטי אייג׳ינג

חומצה היאלורונית

הכירו את הבוטוקס והחומצה ההיאלורונית – טיפול האסתטיקה שכבשו את העולם

קרמים, תכשירים וטיפולי פנים קוסמטיים הם כולם מצוינים, אבל מי שרוצה לקחת את טיפוח הפנים לשלב הבא וליהנות ממראה פנים צעיר וחיוני בכל גיל חייב להכיר את טיפולי אסתטיקת הפנים המובילים שהם כיום המבוקשים ביותר בכל רחבי העולם.

אנחנו מדברים כמובן על טיפולי בוטוקס ועל טיפולי חומצה היאלורונית שאתם שניהם תוכלו לעבור כאן אצלנו בקליניקת סדרי סמייל בקריית מלאכי. אם עד היום יצא לכם בעיקר להתלבט (ואולי אפילו קצת לחשוש), אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר בדברים. זה הזמן להבין מה עושה כל אחד מהטיפולים ואיך בדיוק הם משפרים את מראה הפנים. לפני שנתחיל נזכיר שצוות הקליניקה זמין עבורכם לייעוץ טלפוני ללא עלות בכל שלב.

החלשת שרירי הפנים למראה פנים חלק – טיפולי בוטוקס

נתחיל בטיפולי הזרקת בוטוקס, בוטוקס הינו רעלן המופק באופן סינתטי מחיידקים מסוימים ומה שהוא עושה בעצם זה לשתק באופן זמני שרירים במוקדים שונים בפנים ובעיקר באזור המצח, בצדי העיניים ובצדי הפה. כאשר הבוטוקס נכנס לפעולה הוא בעצם משתק זמנית את השריר, כך שגם אם עושים הבעה כזו או אחרת בפנים לא ניתן לראות אותה. ההרפיה של השריר בעצם מביאה למראה חלק של הפנים ובעיקר של קמטי הבעה. בוטוקס מצוין לקמטים מהסוג הזה אבל אין לו יכולות מיוחדות לריענון העור ולטיפול בקמטים וסימנים מסוגים אחרים. הזרקת בוטוקס היא אומנות בפני עצמה ואם מזריקים כמות גדולה מדי לאזור ספציפי עשוי להתקבל מראה מלאכותי ומתוח יתר על המידה. לעומת זאת, עם הניסיון המתאים, הזרקה בכמויות נכונות תאפשר מראה פנים טבעי ביותר וזהו טיפול יעיל ובטוח למדי. על הטיפול מומלץ לחזור כשלוש פעמים בשנה ולא מעבר שכן הגוף עשוי לפתח סבילות שתפגע בתוצאותיו.

מחזירים לעור הפנים חיות ונפח – טיפולי חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר באופן טבעי בתאים בגוף האדם כשהמאגרים הטבעיים הולכים ומדלדלים החל משנות ה-20 לחיים. ההידלדלות הזו גורמת לאובדן המראה החיוני של עור הפנים, מה שיבוא לידי ביטוי בתור קמטים במקומות שונים, עור פנים דהוי כתוצאה מאובדן לחות ונפח, כתמי פיגמנטציה ונזקי מזג אוויר ועוד.
הטיפולים בחומצה היאלורונית הם למעשה טיפולים בחומר הטבעי שמוזרק בנקודות מפתח. בגלל שמדובר על חומצה במרקם של ג׳ל עם יכולת יוצאת דופן לספיחת מים ושמירה עליהם לפרק זמן ארוך, התוצאה היא במרבית המקרים מילוי קמטים יעיל ומראה פנים צעיר ובעיקר טבעי. בנוסף, בגלל שהחומצה סופחת אליה נוזלים, הטיפול יעיל במיוחד להתמודדות עם עור פנים דהוי ויבש, עם כתמי פיגמנטציה ועם נזקים לאור בעקבות חשיפה ממושכת לשמש. טיפולי חומצה היאלורונית יעילים למשך שמונה חודשים עד שנה ולאחר מכן ניתן לחזור על הטיפול.

טיפולי אסתטיקת פנים בסדרי סמייל – בטיחות, התאמה מדויקת ותוצאות שרואים באמת

אם אתם מתבלטים באיזה טיפול לבחור ואם בכלל כדאי ללכת על טיפולי אסתטיקת פנים, הנה כמה סיבות טובות מדוע כדאי לכם לבחור בטיפול המקצועיים של סדרי סמייל:

בוטוקסהתמחות בכל שיטות הטיפול: היכרות מעמיקה עם טכניקות ההזרקה ועם כלל סוגי הבוטוקוס והחומצות.
התאמה אישית לכל מטופל: אנו מקפידים להתאים טיפול מדויק לכל לקוח/ה ומציעים את הטכניקה העדיפה והיעילה ביותר.
סטנדרט בטיחות בלתי מתפשר: כל מטופל עובר תשאול מקיף ואנו בודקים את התגובה לחומרים במינון נמוכים לפני השלמת טיפול מלא. הכל כמובן בפיקוח רפואי מלא בשביל הביטחון והשקט הנפשי שלכם.
ניסיון: אין חכם כבעל הניסיון וזה מה שמייחד אותנו משאר הקליניקות והמטפלים. סדרי סמייל מטפלת בהצלחה בתחומים שונים מזה 30 שנה והיא מחלוצות ההזרקות ואסתטיקת הפנים בישראל. הניסיון ארוך השנים הוא ההבדל בין טיפולים לא יעילים ואף מסוכנים לטיפולים בטוחים עם תוצאות טבעיות ומשביעות רצון.

זמינים עבורכם בכל שלב
כשאתם מחפשים טיפולי אסתטיקת פנים בקריית מלאכי והסביבה, אל תתלבטו ופנו אל צוות המומחים של סדרי סמייל. אנו נשמח ללוות אתכם החל משלב הייעוץ, דרך התאמה מדויקת של טיפולים ועד להכוונה לשמירה על תוצאות הטיפולים לאחר ההזרקות.

לפרטים נוספים על בוטוקס או חומצה היאלורונית אצל המקצוענים ביותר התקשרו 08-3760911 עכשיו או לחצו כאן להשארת פרטים.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: מילוי קמטים, טשטוש פיגמנטציה ואיכויות אנטי אייג׳ינג?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מרפאת שיניים בדרום

מרפאת שיניים בדרום

בחירת מרפאת שיניים או בחירת רופא שיניים בדרום היא נושא כאוב עבור רובנו, שהרי טיפולי שיניים אף פעם אינם מסתיימים בליטוף ענוג על הראש ובברכת

קרא עוד »