טיפולי אסתטיקת פנים

הזרקת בוטוקס לאסתטיקת פנים

העידן המודרני הוא גם העידן האסתטי, עידן שבו אנשים רבים רוצים להיראות במיטבם ונעזרים באמצעים העומדים לרשותם כדי להשיג את מטרתם. בשנים האחרונות נשים רבות וגם לא מעט גברים התנסו בטיפולים המבוססים על חומרים רפואיים כמו בוטוקס (בוטוליניום טוקסין) וחומצה היאלורונית, חומרים אלו שנבדקו ונמצאו בטוחים ויעילים לטשטוש קמטים ולעיצוב הפנים נמצאים בשימוש נרחב במרפאות רבות, ומסייעים לאלו המעוניינים להיראות צעירים ומושכים יותר להגיע לפרופורציה המושלמת ולהשיג את מטרתם ביעילות, במהירות ובקלות.

מהם טיפולי אסתטיקת פנים? 

טיפולים אסתטיים לפנים מבוססים על הזרקות תת-עוריות של מגוון חומרים, שהמרכזיים מביניהם הם בוטוקס (בשמו המלא בוטוליניום טוקסין), אשר מסייע בהפחתת אותות עצביים ומרפה את השרירים בעיקר בשליש העליון של הפנים וחומצה היאלורונית – חומר מילוי, אשר מיוצר באופן טבעי בגוף האדם, אך מצוי בו בריכוז נמוך יחסית. החומצה ההיאלורונית משיבה נפחים וניתן לפסל ולחטב באמצעותה את תווי הפנים. טיפול נוסף מבוסס על מיני-ניתוח קצר להצרת הלחיים הפנימיות באמצעות הסרת הרקמות השומניות בפנים הלחיים והדגשת קווי הפנים והלסת. 

עובדות מפתיעות על בוטוקס 

הבוטוקס לא מעלים קמטים, אלא מטשטש אותם, אך כיוון שהבוטוקס מרפה את השרירים נהוג לבצע בו שימוש הן כחומר אלחוש והן כטיפול בחיוך חושף חניכיים ("גאמי סמייל"). יש מרפאות המציעות טיפולי בוטוקס כחלק מטיפולים למיגרנה, לטיפולים בהזעת יתר וכן לטיפולים בבריחת שתן. הטיפול בבוטוקס עמיד למשך תקופה של שלושה עד ארבעה חודשים, ויש לשוב עליו לאחר מכן כדי לשמר את התוצאות. 

עובדות מפתיעות על חומצה היאלורונית. 

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי המצוי בגוף האדם בריכוזים נמוכים. החומצה ההיאלורונית לא מטשטשת קמטים, וגם לא מחליקה אותם, אבל היא משיבה נפחים, משפרת את מרקם העור ומלחחת את העור מבפנים, כמו כן החומצה ההיאלורונית משמשת לחיטוב ולפיסול תווי הפנים. בדומה לבוטוקס, גם החומצה ההיאלורונית היא טיפול זמני, שיש לשוב עליו לאחר תקופה של 18-12 חודשים כדי לשמר עור פנים זוהר המקרין חיוניות. 

הזרקת שפתייםמתי מבצעים שימוש בבוטוקס ומתי מבצעים שימוש בחומצה היאלורונית? 

אם יש לכן או לכם קמט בין העיניים (קמט הזעף) וקמטים במצח או קמטים שנוצרו בעקבות תנועה בחלק העליון של הפנים – טיפול בבוטוקס יפתור את הבעיה. אם מראה עור הפנים אפור, דהוי, הנפח אבד מהפנים ותווי הפנים כבר לא ברורים וחדים – החומצה ההיאלורונית תשיב את הנפח שאבד, תלחח את הפנים מבפנים ותטיב עם מראה העור. נהוג להיעזר בחומצה היאלורונית כדי לחטב אזורים שונים בפנים – עצמות לחיים, טיפול בקמטים בצדי הפה ("בולדוג") והאף, חיטוב ועיצוב קו לסת, חיטוב ועיצוב הפנים ופיסול שפתיים.  

טיפול להצרת לחיים BICHECTOMIA 

הטיפול הניתוחי להצרת לחיים (מיני ניתוח האורך 45 דקות בדרך כלל תחת הרדמה מקומית) מיועד לבעלות ולבעלי לחיים שמנוניות המרחיבות את הפנים, יוצרות מבנה עגול ומקשות על פעולות יום יומיות כמו לעיסה ודיבור, לא פעם הסובלים מהתופעה נושכים את לחייהם באופן לא רצוני ומרגישים כובד באזור זה. הטיפול מתאים לבנות ובני 45 ומטה וניתן רק לאחר אבחון לחיים שמנוניות על ידי רופא כירורג פלסטי או על ידי רופא שיניים שהוכשר לנושא.  

כיצד תדעו שאתם מתאימים לטיפול הצרת לחיים BICHECTOMIA? 

אם אתם נוגסים בלחיים בעת הלעיסה וסובלים מאפטות (פצעים בפה) ובני 45 ומטה – ייתכן ומומלץ יהיה לכם לבחון את האפשרות הטיפולית. מנשך רחב יטיב את איכות חייכם ויחסוך מכם כאבים שנוצרו כתוצאה מפצעי נשיכה פנימיים. 

לפרטים נוספים על מרפאת שיניים בקריית מלאכי, אשר מתמחה בטיפולים אסתטיים לגברים ולנשים צרו קשר 08-3760911, מרפאת סדרי, בן גוריון 28, קריית מלאכי. לחצו כאן להשארת פרטים.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: טיפולי אסתטיקת פנים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

עקירה כירורגית בדרום

עקירה כירורגית

אף אחד לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים, בואו נגיד את האמת… בטח כשהוא מתחיל לדבר על מושגים כמו טיפול שורש, עקירה וכדומה. המונח האחרון

קרא עוד »
הרמת סינוס

הרמת סינוס

הרמת סינוס, הליך כירורגי המכונה לעיתים השתלת עצם או הגברת הסינוס, הוא ניתוח שמטרתו עיבוי נפח העצם בלסת העליונה באזורי השיניים הטוחנות הקדמיות והטוחנות. טיפול

קרא עוד »