טיפולי חומצה היאלורונית ובוטוקס: כל התשובות לשאלות הנפוצות ביותר

הזרקת בוטוקס לגבר

מרפאת סדרי סמייל גאה להוביל את ענף טיפולי אסתטיקת הפנים בישראל ומציעה טיפולים מקצועיים ובטוחים בקריית המלאכי ויישובי הסביבה. אם גם אתם מתלבטים לגבי טיפולי בוטוקס או חומצה היאלורונית, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולהתייעץ בכל שלב ונשמח לענות על כל שאלה. ועכשיו – בואו נעבור על השאלות הנפוצות ביותר ודברים שחשוב לדעת לגבי שני סוגי הטיפולים.

האם הטיפולים בטוחים?

טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית והזרקת בוטוקס נחשבים לטיפולים בטוחים למדי. הבוטוקס הוא רעלן המופק באופן סינתטי שאיננו מסוכן לאדם וחומצה היאלורונית היא חומר טבעי המיוצר באופן סינתטי ולכן אין חשש וסיכונים מיוחדים. אצל מי שסובל מאלרגיות חשוב לבדוק לפני את התגובה לחומרים.

האם הטיפולים מעלימים קמטים?

חומצה היאלורונית זה סוג של ג׳ל שסופח אליו נוזלים באופן יעיל למדי ואחד האפקטים העיקריים של הטיפול הוא מילוי קמטים. בוטוקס לעומת זאת גורם לרפיון זמני של שרירים מסוימים בפנים ולא מעלים קמטים, אך התוצאה של ההרפיה תתבטא לא אחת בטשטוש משמעותי של הקמטים באזורים המוזרקים.

האם אלו טיפולים לאנשים/נשים מבוגרים בלבד?

אישה מחייכת עם פנים אסתטיותחד משמעית לא. ניתן להתחיל לטפל כבר באמצע שנות ה-20 וככל שמתחילים מוקדם יותר כך אפשר ליהנות מתוצאות טובות יותר. בנוסף, טיפולי בוטוקס יעילים פחות החל מגיל 45-50 כאשר הקמטים בפנים מתחילים להתקבע ולכן הם מומלצים כבר בגילאים מוקדמים יותר. חומצה היאלורונית יעילה בכל הגילאים ונותנת תוצאות טובות גם בגיל השלישי.

כיצד מתבצע הטיפול?

שני הטיפולים נעשים באמצעות הזרקה נקודתית למספר מוקדים בפנים. הזריקות אינן כואבות אך יש מי שיחוש באי נוחות במהלכן ואחריהן. ניתן להשתמש במשחה לאלחוש מקומי כדי להקל על התחושה.

האם תוצאות הטיפול קבועות?

בוטוקס יעיל למשך 4 חודשים וניתן לחזור על הטיפול שלוש פעמים בשנה. חומצה היאלורונית יעילה למשך שמונה חודשים עד שנה ולאחר תקופת הזמן אפשר לחזור על הטיפול.

רוצים לשמוע עוד על טיפולי אסתטיקת פנים בסדרי סמייל קריית מלאכי?

לפרטים נוספים על בוטוקס או חומצה היאלורונית אצל המקצוענים ביותר התקשרו 08-3760911 עכשיו או לחצו כאן להשארת פרטים.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: טיפולי חומצה היאלורונית ובוטוקס: כל התשובות לשאלות הנפוצות ביותר?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים

כאן בסדרי סמייל אנו גאים להציע מגוון טיפולי אסתטיקה דנטלית מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות הקליניקה כולל רופאים וטכנאים מובילים שישמחו להתאים טיפולים שלנו ברמת

קרא עוד »