ההבדלים בין בוטוקס לחומצה היאלורונית וכיצד נבחר טיפול מתאים

הזרקת בוטוקס לאישה

טיפולי אסתטיקת הפנים עברו מהפך של ממש בשנים האחרונות והיום יותר מתמיד ישנם פתרונות ישימים ויעילים במיוחד לשמירה על עור פנים צעיר וחלק בכל שלב בחיים. חלק מהותי וחשוב בשירות שאנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו כאן בסדרי סמייל הוא ייעוץ והתאמת טיפול באופן שיאפשר לנו להגיע לתוצאה הטובה ביותר תמיד. 

בנושא הזה, אחת השאלות הנפוצות ביותר שבהן יוצא לנו להיתקל היא מה עדיף (או מה יותר יעיל) – טיפולי בוטוקס או הזרקת חומצה היאלורונית? מיד ננסה לענות על השאלה ונעשה סדר בדברים, אבל לא לפני שנזכיר שצוות הקליניקה שלנו זמין עבורכם בכל שלב ובכל שאלה שעולה ונשמח להתאים גם לכם טיפולי אסתטיקה ושימור מראה הפנים שמתאימים בדיוק עבורכם. 

בוטוקס

מה זה בוטוקס ולמי זה מתאים?

בוטוקס הוא סוג של רעלן המופק באופן סינתטי מחיידקים מסוימים. כאשר הוא מוזרק לנקודות שונות בפנים הוא גורם להיחלשות נקודתית של הפנים, מה שמביא להחלקה וטשטוש משמעותיים ביותר של הקמטים בפנים. טיפולי בוטוקס הם יעילים ובטוחים לחלוטין עם תוצאות יוצאות מרשימות בהחלט בקרב מטופלים עד גיל 50. בוטוקס מומלץ במיוחד לטיפול בקמטים באזור העיניים, המצח, האזור שבין הגבות ולטשטוש חריצים סביב הפה.

חומצה היאלורונית לגבר

מה היא חומצה היאלורונית ולמי זה מתאים?

חומצה היאלורונית היא חומר שמיוצר באופן טבעי בתאים מסוימים בגופינו ובעשורים האחרונים מאז שבודד לראשונה הפך לאחד החומרים הפופולריים והיעילים ביותר לשימוש קוסמטי. טיפולי חומצה היאלורונית מסייעים בהחזרת הלחות הטבעית לעור הפנים ומעצם כך היא מחזירים נפח לפנים עם מילוי קמטים יעיל וטבעי. בנוסף החומצה תורמת לייצור מוגבר של קולגן בגוף – חלבון האחראי על האלסטיות של עור הפנים ועל טשטוש קמטים ופיגמנטציה.

מה ההבדלים בין הטיפולים ולמי מתאים כל טיפול?

אז קודם כל חשוב לדבר על ההבדל שבין חומר סינתטי (בוטוקס) לבין חומר טבעי (חומצה היאלורונית) ובעיקר לנפץ מיתוס נפוץ: על אף ההבדל הזה שני החומרים הם בטוחים לחלוטין לשימוש ואינם מסוכנים כל עוד יודעים להשתמש בהם כהלכה. מעבר לכך חשוב להכיר את ההבדלים העיקריים שגם רומזים למי מתאים כל טיפול:

אזורי טיפול מומלצים: טיפולי בוטוקס יעילים במיוחד לטשטוש והעלמת קמטים באזור המצח, העיניים והצוואר. מנגד – חומצה היאלורונית יעילה במיוחד בהשבת נפח לאזור הלחיים, סביב הפה והשפתיים ובטיפול כולל במסגרת הפנים.
קמטי גיל לעומת נזקי עור: בוטוקס הוא טיפול מקומי נהדר לקמטי גיל, למשל הקמטים הנוצרים בצדי העין עם השנים כשמחייכים הרבה. בגילאים מבוגרים יותר (50 ומעלה פחות או יותר) הקמטים מתקבעים וכך יעילות הטיפול אובדת. בדיוק בגלל זה טיפולי בוטוקס מומלצים מאד גם בגילאים צעירים עוד בטרם קמטי הזמן מתקבעים. טיפולי חומצה היאלורונית מנגד מחזירים את הלחות הטבעית לעור הפנים ולכן גם יעילים נגד כתמי פיגמנטציה, נזקי שמש ומזג האוויר ונזקים הקשורים בעור פנים יבש.
טיפול מקומי לעומת טיפול אזורי: חומצה היאלורונית היא שיטת טיפול מקומית כאשר המטרה היא להחזיר נפח כללי לעור הפנים. בוטוקס לעומת זאת הוא טיפול נקודתי היעיל במיוחד לטשטוש, מילוי קמטים והחלקתם בנקודות ספציפיות בפנים.

האם ניתן לשלב בין שני הטיפולים?

בהחלט, והרבה פעמים אנו מייעצים לבנות תכנית טיפולים הכוללת שילוב של השניים. חשוב לזכור שהטיפול בכל אחת מהטכניקות מצריך ידע מעמיק וניסיון וזה נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר על שילוב בין השניים. חשוב מאד לדעת איזה כמות להזריק ולאן וכיצד לשלב את הטיפולים כך ששני החומרים לא יפריעו אחד לשני. כאשר עושים זאת בצורה חכמה ניתן להגיע לתוצאות משביעות רצון כאשר כל אחד מהחומרים מתמקד באזור בפנים שעליו הוא משפיע בצורה הטובה ביותר.

איך אדע מה מתאים לי?

כדי להתאים טיפול מדויק גם לכם אנו מזמינים אתכם לקליניקת סדרי סמייל בקריית מלאכי. הצוות המקצועי שלנו ידע לבחון את עור הפנים שלכם באופן מעמיק ולהציע טיפול שלוקח בחשבון גם את המאפיינים שלו וגם את השאיפות שלכם מהטיפול והתוצאה הסופית אליה אתם מכוונים.

לפרטים נוספים על בוטוקס או חומצה היאלורונית אצל המקצוענים ביותר התקשרו 08-3760911 עכשיו או לחצו כאן להשארת פרטים.

צוות המומחים של סדרי סמייל ישמח לעמוד לשירותכם ולהזמין אתכם לפגישת ייעוץ ואבחון ראשונית.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: ההבדלים בין בוטוקס לחומצה היאלורונית וכיצד נבחר טיפול מתאים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך