יישור שיניים שקוף אינוויזיליין: כל מה שחשוב לדעת

יישור שיניים שקוף

קליניקת סדרי סמייל דואגת לכם לחיוך המושלם ולמראה שיניים אסתטי ומהיום גם אף אחד לא צריך לדעת שאתם עושים יישור שיניים. הכיצד? באמצעות אחד מטיפולי האסתטיקה הדנטלית המתקדמים ביותר בעידן שלנו – יישור שיניים שקוף או בשמו הלועזי – אינוויזיליין. בקליניקת סדרי סמייל תהינו מהטיפול המקצועי ביותר שמותאם לכם באופן אישי מהרגע הראשון ומהניסיון של רופאי השיניים הטובים ביותר בישראל. אתם מוזמנים ליצור קשר בכל שלב וללמוד עוד על הטיפול הייחודי וכאן תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי בנושא עוד לפני.

מהו יישור שיניים שקוף (אינוויזיליין)?

יישור שיניים שקוף זו למעשה טכניקה מתקדמת ליישור שיניים שבה לא משתמשים בגשר אלא בקשתיות שקופות המורכבות על השיניים. הקשתיות השקופות עשויות מחומר קל ודק שנקרא פולימר וניתן להסיר אותן מהשיניים ולהחזיר אותן במידת הצורך מתי שרוצים. הטיפול הייחודי מגיע אלינו מארצות הברית, שם פותחה השיטה לראשונה והדגימה שימוש מרשים בהדמיות תלת מימד ממוחשבות בכל שלבי התהליך. 

בחורה מרכיבה אינוויזיליין

איך זה עובד בדיוק?

  •  בדיקת היתכנות, הדמיות ותכנון טיפול: לאחר שמוודאים כי הטיפול אכן מתאים ואפשרי, בשלב הראשון יש ליצור הדמיות, לבצע כמה צילומי רנטגן וסריקות דיגיטליות וכן ליצור הטבעה דנטלית של מערכת השיניים של המטופל (חומר מיוחד שבאמצעותו ניצור דגם של השיניים). באמצעות ההדמיות הללו ניצור בעצם את תכנית הטיפול את הקשתיות עבור כל מטופל בהתאמה אישית. 
  • קבלת הקשתיות והדרכה לשימוש ראשוני: בפגישה הבאה הקשתיות יגיעו אל הקליניקה וניתן יהיה להרכיב אותן לראשונה. במקביל להרכבה הראשונית תינתן הדרכה מדויקת והסברים לשימוש. 
  • ביקורת ומעקב בקליניקה: מכאן והלאה יש להגיע לקליניקה לביקורת ומעקב פעם בחודש וחצי עד חודשיים. בחלק מן הביקורים יותאמו קשתיות חדשות בהתאם לקצב ההתקדמות. 
  • סיום הטיפול והתאמת פלטת שימור: לאחר הטיפול תותאם לכל מטופל פלטה מיוחדת לשימור תוצאות הטיפול. בדומה לקשתיות גם הפלטה היא נסתרת מהעין וניתנת להסרה ולהרכבה מחדש.

משך הטיפול הוא בין שלושה חודשים עד שנה ובמקרים נדירים הוא נמשך יותר.  

באילו מקרים הטיפול יעזור?

יישור שיניים בשיטת אינוויזיליין היא טכניקה שיעילה בהרבה מצבים שונים. היא תסייע במקרים של שיניים בולטות, שיניים עקומות ומסובכות (מקרים של צמיחה כפולה), תעזור לצמצם מרווחים בין השיניים ומנגד תסייע בריווח של שיניים צפופות. 

מה היתרונות של הטיפול?

  • היתרון האסתטי: שקוף לחלוטין וכמעט שלא ניתן להבחין בקשתיות. בגלל זה מדובר בפיתרון מצוין לבני נוער שלא מרגישים בנוח עם גשרים ומתכות למיניהן בשיניים. 
  • נוחות: את הקשתיות ניתן להסיר כך שהם אינן מפריעות לכל פעילות עם הפה. ניתן להסיר אותן ולהחזיר אותן בקלות כשרוצים לאכול, לצחצח שיניים או לנקות את השיניים עם חוט דנטלי. 
  • קל משקל ולא מאסיבי: בניגוד לשיטות יישור שיניים אחרות הקשתיות בטכניקת אינוויזיליין הן קלות מאד, קומפקטיות יחסית וכמעט שלא מורגשות בעת ההרכבה. 
  • טיפול נטול כאב או אי נוחות: ללא מתיחה של חוטי ברזל או רכיבים שפוצעים את החניכיים. מעבר לאי נוחות קלה בלבד בזמן המדידות מדובר בטיפול נטול כאבים לחלוטין וכזה שהוא כמעט בלתי מורגש. 
  • יעילות: כיום נחשב יישור שיניים שקוף לאחד הטיפולים הדנטליים היעילים ביותר ולרוב זו תהיה ההמלצה הראשונה של כל רופא שיניים שתפנו אליו.  

חשוב מאד לזכור שעל מנת לראות תוצאות יש להרכיב את הקשתיות במשך 18 שעות לפחות. כלומר שניתן להסיר אותן בזמן, אכילה, צחצוח שיניים או פעילות ספורטיבית (במידת הצורך), אך בכל זמן אחר חשוב מאד להקפיד על הרכבתן. 

האם הטיפול מתאים לכולם? 

לא – ישנם מקרים בהם יישור שיניים שקוף לא מתאים ויהיה צורך לנקוט בשיטות אחרות ליישור השיניים.

כמה זה עולה?

המחיר של הטיפול משתנה בהתאם לפרמטרים שונים וכל מקרה הוא לגופו. ככל שהטיפול מורכב יותר ויש צורך בדגמים מורכבים יותר כך המחיר יעלה ובדרך כלל גם אורך הטיפול. הניסיון של המרפאה המטפלת והותק של הרופאים משפיעים גם הם על המחיר וכמובן שטיפולי יישור שיניים שקוף שאינם אינוויזליין (יש לא מעט חיקויים) יהיו כמעט תמיד זולות יותר. ככלל חשוב לדעת שטיפולי יישור בשיטות ישנות ולא יישור שקוף יהיו לרוב זולים יותר והיתרון האסתטי בהחלט משחק תפקיד חשוב.

קבעו תור לבדיקת התאמה לטיפול עוד היום

סדרי סמייל מובילה את תחום אסתטיקת הפה ומציעה את הטיפולים המתקדמים ביותר עם ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום. אנו מקפידים על התאמה אישית ומדויקת לכל אחד מהמטופלים שלנו וחרטנו על דגלנו מקצועיות, אמינות ושירות לכל אורך הדרך. 

אם גם אתם מרגישים שהגיע השעה ליישור השיניים ולחיוך המושלם אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא כל התחייבות. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר טלפוני או להשאיר פרטים באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.  

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: יישור שיניים שקוף אינוויזיליין: כל מה שחשוב לדעת?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

הרמת סינוס

הרמת סינוס

הרמת סינוס, הליך כירורגי המכונה לעיתים השתלת עצם או הגברת הסינוס, הוא ניתוח שמטרתו עיבוי נפח העצם בלסת העליונה באזורי השיניים הטוחנות הקדמיות והטוחנות. טיפול

קרא עוד »