ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים

כאן בסדרי סמייל אנו גאים להציע מגוון טיפולי אסתטיקה דנטלית מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות הקליניקה כולל רופאים וטכנאים מובילים שישמחו להתאים טיפולים שלנו ברמת מקצועיות דיוק בלתי מתפשרת לכל אחד ואחת מכם. בין מגוון הטיפולים השונים אנו מציעים טיפול מתקדם וחדשני של טיפול ציפוי חרסינה לשיניים – הליך מהיר, יעיל ונטול כאבים או אי נוחות שיעזור לכם ליהנות מהחיוך המושלם עם שיניים לבנות וישרות.
אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של סדרי סמייל בכל שלב למידע נוסף וכאן תוכלו לקבל את כל האינפורמציה החשובה לקראת הטיפול.

מהו ציפוי חרסינה לשיניים?

ציפויי חרסינה לשיניים הם מעין מעטה דק וקשיח של חרסינה בגוונים שונים של לבן. העיצוב נעשה באמצעות מחשב וחריטה מיוחדת או על ידי טכנאי שיניים מומחה בתחום שיוצר את הציפויים באופן ידני. מדובר על יצירת אומנות מזערית ועדינה שעוברת תהליך של חימום בטמפרטורה גבוהה לאחר העיצוב הראשוני. הציפויים עצמם מזכירים במראה עדשות מגע וכל ציפוי מורכב בזהירות ובאופן מדויק על כל שן על מנת ליצור מראה טבעי, כזה המתאפשר גם בזכות המרקם והציפוי של הצבע המזכירים במידה רבה את המרקם הטבעי של השן.

מאיזה חומרים מכינים את הציפויים?

  • חרסינה פלדספטית: החומר הראשון שהחל בו השימוש ומשתמשים בו בין היתר ליצירה של כתרים על גבי מתכת. חומר אסתטי עם שקיפות טבעית מעולה וחיסרון משמעותי – חלש יחסית ומתאים בעיקר לשיניים עליונות. 
  • ציפוי Emax: ליתיום דיסילקט. בעצם חרסינה שמורכבת משני סוגי מתכות במצבן הנוזלי. חומר אסתטי במיוחד מצד אחד ומצד שני גם חזק מאוד. 
  • זרקוניה: יש מקומות בהם נעשים ציפויי זרקוניה, אך הם לא מומלצים כי הם בעלי כושר הדבקה נמוך לשן.

למי הטיפול מתאים?

באופן כללי הטיפול מתאים כמעט לכל אדם והוא לא תלוי גיל, אלא בעיקר בשאלה האם מדובר בשיניים טבעיות שלא עברו טיפולי שורש. במקרים של שיניים שעברו טיפולי שורש או שיניים חסרות ניתן לבצע את הציפוי אחרי ביצוע כתרים ולאחר מכן שילוב של ציפוי החרסינה. הטיפול יתאים לכל מי שרוצה חיוך מושלם ומראה שיניים אסתטי. הוא מאפשר ליצור מראה שיניים ישרות וסימטריות, לשמור על צבע לבן אחיד לאורך שנים ולהסתיר רווחים ופגמים בשיניים. כך או כך יש להתייעץ עם רופא שיניים לפני התהליך לבדיקת היתכנות הטיפול.

כיצד נעשה תהליך ההתאמה וההרכבה?

את הציפויים מייצרים לפי מודל וירטואלי שבונים בתוכנת מחשב ייעודית או לפי מודל גבס אנלוגי. בטרם הנחת הציפויים יש לבצע במרבית המקרים השחזה עדינה של השיניים. המטרה כאן היא ליצור בעצם מקום להנחת הציפויים ולאפשר חלוקה נאותה של רוחב הציפויים בכדי למנוע צפיפות. בחלק מן המקרים ניתן להניח גם ללא השחזה כלל. אחרי שמכינים את הציפויים מבודדים את השיניים אחת מהשנייה על מנת למנוע חדירת רוק ולחות אל האזור שבו ייושם הדבק. מדביקים כל ציפוי באמצעות דבק מיוחד שמחבר אותם חזק מאד לשן הטבעית.

לכמה זמן זה מחזיק?

אחד היתרונות הגדולים הוא שמדובר בטיפול עם תוחלת חיים ארוכה מאד ולמעשה מדובר בתוצאות הארוכות ביותר ביחס לשאר טיפולי השיניים. אם אין בעיות מיוחדות ציפויי חרסינה יכולים להחזיק ברמה התאורטית לכל החיים. עם זאת צריך לקחת בחשבון שלעיתים יהיה צורך בתיקון או החלפת ציפויים בעקבות שינויים בחלל הפה שלא קשורים באופן ישיר לטיפול, למשל: דלקות חניכיים, עששת שמתפתחת, אובדן שיניים מסיבות שונות וכן הלאה. בסך הכל אפשר לומר כי מי שיקפיד על היגיינה דנטלית וישמור על השיניים יוכל ליהנות מהתוצאות של הטיפול במשך שנים ארוכות, בוודאי כשמדובר על מטופלים מבוגרים.

איך השיניים ייראו בסוף הטיפול?

ניתן לראות במדויק איך ייראו השיניים לאחר הטיפול באמצעות הדמיה ממוחשבת. בעזרת הציפויים ניתן לתקן שיניים עקומות, למלא רווחים, להסתיר פגמים והצהבה של השיניים וליהנות מחיוך מושלם ומראה שיניים אסתטי למדי. כמו כן ניתן לבחור ציפויים בגוונים שונים ולהרוויח שיניים לבנות שלא סופגות צבע ולכלוך כמו ששן טבעית סופגת (במובן הזה ציפויי חרסינה מתאימים גם למי שמחפש הלבנת שיניים מקצועית). באותה נשימה חשוב לזכור כי הצלחת הטיפול תלויה במידה רבה גם ברצונות של כל מטופל. אנו מקפידים להכין תכנית לפי השאיפות והציפיות של כל מטופל ומצליחים בהחלט להגיע לכדי רמת שביעות רצון גבוהה למדי. אחד המיתוסים הרווחים אומר שמראה השיניים לאחר הטיפול הוא לא מראה טבעי, אבל האמת היא שניתן לבחור בכל גוון שרוצים ועין בלתי מקצועית לא תוכל להבחין בציפויים לאחר הטיפול.

תמונות לפני ואחרי ציפוי חרסינה

לפני ואחרי ציפוי חרסינה לשיניים

כמה זמן כל התהליך לוקח?

מהיתרונות של הטיפול ניתן ליהנות בתוך זמן קצר ובדרך כלל מדובר על שני מפגשים בלבד. במפגש הראשון מתאמים ציפיות ומתכננים את הטיפול ולאחריו מודל השיניים נשלח למעבדה להכנת הדגם ולייצור הציפויים. במפגש השני בעצם מבצעים את ההנחה של הציפויים ובשלב הזה כבר נוכל לראות את תוצאות הטיפול.

כמה עולה ציפוי חרסינה?

המחיר תלוי בעיקר במספר השיניים שרוצים לצפות, בטיפולים משלימים נדרשים כמו הלבנה, עיצוב חניכיים או יישור שיניים ובסוג הציפוי שבוחרים. אחת הטעויות הנפוצות היא בחירה בשירות רק בגלל מחיר נמוך וחשוב להבין שזה משהו שלא כדאי להתפשר עליו. סכום נמוך באופן מחשיד עשוי להצביע על חוסר ניסיון, שימוש בחומרים זולים וחשש לתוצאות לא מספקות. כדאי לבחור קליניקה מקצועית עם רופאים מוסמכים וכמה שיותר ביקורות אובייקטיביות שניתן לאסוף ורק לאחר מכן לבחור על פי העלות המוצעת.

הדמיה ציפוי שינייםהאם ישנם סיכונים או סיבוכים אפשריים לטיפול?

על פי הסטטיסטיקה, כשמדובר בשיניים בריאות אז נדיר מאד לראות סיבוכים. תופעת הלוואי הנפוצה ביותר אם כן היא רגישות מוגברת ומובחנת של השיניים והחניכיים לקור ולחום וזה משהו שעובר בדרך כלל באופן טבעי בתוך מספר ימים מהטיפול. במקרים נדירים יותר אלו מצבים שיכולים להסתבך ולהצריך טיפול שורש, אבל זה בהחלט לא עניין שבשגרה. לצד כל אלו צריך לקחת בחשבון מקרים בהם המטופל לא מרוצה מהטיפול (לרוב כשלא נעשה תיאום ציפיות ראשוני). במצבים כאלו ניתן לבצע תיקונים מקומיים עד לשביעות רצון ובמידת הצורך יש לבצע את הטיפול בשנית.

 

צרו קשר עם הצוות המקצועי של סדרי סמייל

מקצועיות ללא פשרות, ניסיון של שנים בתחום, סבלנות ואדיבות ותוצאות שיגרמו לכם לחייך מאוזן לאוזן: את כל הדברים האלו נשמח להציע לכם וכאן אצלנו תוכלו ליהנות מציפויי חרסינה או ציפויי שיניים קומפוזיט איכותיים ויפים שמתאימים בדיוק לכם.
למידע נוסף ללא עלות וללא התחייבות צרו קשר עם צוות הקליניקה ונשמח לענות על כל שאלה.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: ציפוי חרסינה לשיניים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים

כאן בסדרי סמייל אנו גאים להציע מגוון טיפולי אסתטיקה דנטלית מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות הקליניקה כולל רופאים וטכנאים מובילים שישמחו להתאים טיפולים שלנו ברמת

קרא עוד »